All about my inane ideas

Wednesday, March 11, 2009

Actual text of an actual sms I got today (actual size):

"Czesc. Jasienko. Jak u Ciebie? U mnie duzo sniegu! Troszke zaczyna sie topic. Ostatnie to nawet nie mam kiedy do domu nawet zadzwnic. Zalatany jestem jak diabli a praktycznie nic nie robie! Ostatnio od 3 dni nawet obiadu nie jadlem. Bo za jakimis ciuchami na fitnes latam jak glupi. Jakos padlo haslo ze wszyscy idziemy na silownie a ja nie mam w czym a jak cos jest to mi sie nie podoba. No taka paranoja ze szok. Jeszcze w sobote albo niedziele pojade na narty i wogole nie bywam w domu. A na dodatek co weekend mamy jakies urodziny albo imieniny. Katastrofa! Ale chcialbym przyjechac do polski tydzien wczesniej przed swietami. To bede mial czas i bysmy sie spotkali na sniadanie albo kawe i pogadali bysmy sobie! Trzymaj sie cieplo. Pa."

[sic]

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Followers